TANAH MELAYU DILANGGAR TODAK

Isnin, 19 September 2011

Rakaman Hitam Putih Aksi Seks Dato Seri Anwar Ibrahim Yang Perlu Anda Tahu


Rakaman Hitam Putih Aksi Seks Dato Seri Anwar Ibrahim Yang Perlu Anda Tahu

SUNDAY, SEPTEMBER 18, 2011

Dato Seri Anwar Bin Ibrahim
&
Dato Syazrly Eskay


Agak riuh semalam bila tersebarnya rakaman CCTV Berwarna yang memaparkan kelibat Dato Seri Anwar Ibrahim ketua Umum Pakatan Rakyat dan ahli perniagaan Dato Eskay yang mana rakaman tersebut dirakamkan disebuah apartment jalan Ampang.

Pelbagai reaksi diperolehi dari pembaca dan sudah pasti bagi mereka para penyokong Anwar Ibrahim akan menafikan dan tidak mempercayai bahawa lelaki yang dikatakan Anwar Ibrahim itu adalah satu penipuaan semata mata.

Gomo nak ingatkan kepada seluruh Rakyat Malaysia bahawa rakaman yang tersebar semalam dan yang berada dalam artikel ini merupakan RAKAMAN TULEN CCTV APARTMENT yang mana dilokasi ini lah Anwar Ibrahim melakukan hubungan Seks bersama pelacur China.


Untuk makluman anda juga rakaman CCTV ini merupakan bahan EXHIBIT yang telah disediakan oleh pihak Polis dalam pendakwaan Ketiga tiga yang terlibat iaitu Tan Sri Thamby Chik, Dato Syazril Eskay dan Dato Shuib Lazim dibawah Seksyen 292.

Rakaman CCTV ini juga adalah Bahan BUKTI yang telah digunakan di Mahkamah yang mana kita semua tahu bahawa ketiga tiga Trio Dato T telah didapati bersalah dan didenda oleh Mahkamah diatas tayangan Video Seks Dato Seri Anwar Ibrahim.

Ini jawapan utama yang Gomo nak sampaikan kepada rakyat Malaysia dan jika Pakatan Pembangkang terutamanya penyokong Anwar Ibrahim menyatakan Video tersebut palsu adalah menjadi satu isu yang kita boleh perdebatkan bahawa Bahan Bukti yang telah menyabitkan Trio Dato T didakwa dan didapati bersalah adalah tidak tulen dan ini merupakan satu ketidakadilan Undang Undang kepada mereka bertiga.


Gomo mencabar agar Dato Seri Anwar Ibrahim menghantar Rakaman CCTV yang dikeluarkan ini untuk dibuat analisa Forensik bagi memastikan ketulenanya. Dan dalam masa yang sama adalah wajar untuk Anwar Ibrahim menjalankan juga Forensik memastikan siapakah yang dilihat dalam rakaman CCTV tersebut.

Gomo juga terpanggil untuk menjawap dakwaan Malaysiakini yang dimiliki Pembangkang bahawa :

"Bagaimanapun, pakaian kedua-dua lelaki dalam CCTV itu, tidak kelihatan sepadan dengan kedua-dua lelaki yang ditunjukkan 
dalam video seks berkenaan.

Dalam CCTV itu, lelaki yang dikatakan Eskay memakai pakaian yang berwarna gelap, manakala dalam video seks, lelaki yang ditunjukkan, berbaju dan berseluar cerah (kanan).

Lelaki itu yang dikatakan Anwar juga berseluar gelap dalam rakaman CCTV itu, tetapi seluar dalam video seks itu kelihatan cerah."


Dato Seri Anwar Bin Ibrahim
Ketua Umum Pakatan Rakyat
Perdana Menteri Sg Buloh

Adalah amat memalukan buat Portal milik pembangkang ini yang dijana dengan kos RM150 Ribu Sebulan apabila tidak membuat penyelidikan sebelum mengeluarkan artikel yang boleh Gomo anggap tidak bermutu.

Malaysikini milik pembangkang mempertikaikan warna pakaian yang dipaparkan dalam rakaman CCTV dan juga Perakam didalam bilik tempat dimana Anwar Ibrahim melakukan seks bersama Pelacur China.


"Warna gelap bertukar cerah"

Sekali lagi Gomo nak nyatakan perakam yang digunakan didalam bilik tersebut adalah perakam Canggih yang mana jenama ICATCH yang mana merupakan perakam yang canggih dan tidak terdapat di Malaysia. perakam ini lah yang memberikan paparan terbaik dalam jenis jenis nya dan dalam Video Seks Anwar Ibrahim terbukti imej pelaku Seks dapat dirakam dengan jelas walaupun Anwar Ibrahim menutup semua lampu yang ada dalam bilik tersebut.

Rakan Blogger Kickdeffela sebelum ini pada tanggal 4 April 2011 ada menjelaskan mengenai Video Hitam Putih dan Gomo pinta agar mereka yang Was Was untuk menilainya sendiri. KLIK DISINI


Sebenarnya apa yang perlu pada kita rakyat Malaysia untuk berfikir dalam isu Video Seks ini adalah pelaku Video Seks tersebut yang mana ianya adalah Dato Seri Anwar Ibrahim. Masa yang dipamerkan dalam Rakaman tersebut juga selari dengan masa aksi Seks dilakukan Anwar Ibrahim.

Bertubi tubi para Blogger mengeluarkan kenyataan dalam Blogg masing masing bahawa pelaku video tersebut adalah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim. Malah Dato Eskay turut bersumpah lakhnat menyatakan pelaku video tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Mengapa sehingga kini Dato Seri Anwar Ibrahim masih lagi GAGAL melakukan tindakan SAMANkeatas para Blogger dan juga Dato Eskay sedangkan jelas kami menyatakan nama beliau dengan jelas Dato Seri Anwar Ibrahim adalah Pelaku dalam Video Seks yang melakukan Aksi SEKS bersama Pelacur China.

Renung renungkanlah wahai rakyat Malaysia........


Psssttt....Gua tak sabar nak kena saman dengan Anwar Brahim ni, tapi bila dia nak saman?


"Sebab tu Joe Bedul Gelak Bukan Main Kuat
Bila Tengok Video Seks Anwar Ibrahim"

Video Joe Bedul KLIK DISINI
Petikan Papa Gomo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan